Data reklamacji Nazwa firmy Imię* Nazwisko* Miasto* Kod pocztowy* Ulica i numer* Adres e-mail* Telefon* Zgłoszenie reklamacyjne niewypełnione w całości i/lub w przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów nie zostanie rozpatrzone. Do zgłoszenia reklamacji powinny być dołączone dokumenty: a) kopia dokumentu zakupu, b) karta gwarancyjna, w przypadku korzystania z gwarancji, c) protokół szkody spedytora, w przypadku reklamacji dostawy niekompletnej lub uszkodzonej, d) wypełniona klauzula informacyjna administracji danych osobowych. Dodaj wymagane dokumenty Proszę dołączyć zdjęcie Format: .jpg, .jpeg, .png, .pdf. Max 2 pliki. Wielkość Max 1 pliku 10MB. Opis towaru: Nr katalogowy ilość data zakupu data stwierdzenia wady Dokument zakupu: (paragon/faktura) nr Opis uszkodzenia i okoliczności jego powstania Dodać następny produkt? TAK Opis produktu lp.2: Nr katalogowy ilość data zakupu data stwierdzenia wady Dokument zakupu: (paragon/faktura) nr Opis uszkodzenia i okoliczności jego powstania Dodać następny produkt? TAK Opis produktu lp.3: Nr katalogowy ilość data zakupu data stwierdzenia wady Dokument zakupu: (paragon/faktura) nr Opis uszkodzenia i okoliczności jego powstania Propozycja rozpatrzenia reklamacji: Naprawa urządzenia. (O sposobie rozpatrzenia świadczenia gwarancyjnego decyduje Gwarant lub Serwis wskazany przez Gwaranta). Okres załatwiania reklamacji jest liczony od czasu dostarczenia reklamowanego towaru. Reklamowany towar należy przysłać na adres Sprzedającego za pośrednictwem spedytora wskazanego przez Sprzedającego. Opłaty za przesyłki innych firm przewozowych nie są pokrywane przez Sprzedającego. W przypadku otrzymania towaru, który nie podlega gwarancji kosztami transportu, sprawdzenia i dojazdu serwisu zostanie w całości obciążony Kupujący. W przypadku niedostarczenia reklamowanego towaru w ciągu 14 dni, zostanie wystawiona faktura za nowy towar, który w ramach reklamacji został wysłany. W przypadku zakwalifikowania reklamacji jako niezasadnej, reklamowany towar podlega utylizacji w siedzibie GoHeat Sp. z o.o. po poinformowaniu o tym fakcie Kupującego. Na pisemną prośbę do 30 dni zgłaszającego reklamację, możliwy jest zwrot reklamowanego towaru na koszt reklamującego. Powyższe nie dotyczy konsumenta. *Oświadczam, że zapoznałem się z Ogólnymi Warunkami Sprzedaży GoHeat Sp. z o.o. i, że je akceptuję. *Oświadczam, że powyższe dane i informacje są zgodne z prawdą oraz, że znam przysługujące mi prawa z tytułu gwarancji, rękojmi, czy ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, Ogólnych Warunków Sprzedaży GoHeat Sp. z o.o. oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 że zm.). Zostałem poinformowany o wszelkich konsekwencjach niedostarczenia wymaganych dokumentów, dostarczenia dokumentów niekompletnych, nieoryginalnych oraz o kosztach związanych z niezasadnymi roszczeniami wobec GoHeat Sp. z o.o. *Oświadczam, że zapoznałem się z Klauzulą Informacyjną GoHeat Sp. z o.o. i, że ją akceptuję. * pola wymagane